Klacht: onterechte incassokosten

Bij Campusshop heb ik een laptop gekocht en betaald in 12 termijnen.Helaas heb ik ook nog eens 98,98 teveel betaald.
ik heb bij dit bedrijf onterechte incassokosten. ze beweren dan ook dat ze mij meerdere malen gemaild en post hebben verstuurd. maar dit is niet zo. ik heb wel om bewijzen gevraagd maar dit kunnen ze me niet overleggen. ze willen dan ook geen enkele discussie aangaan. ik ben ook door twee telefoniste zeer klantonvriendelijk behandeld hierover.

ik wil het bedrag van 98,98 euro inclusief rente en de onterechte incassokosten, en een welgemeende excuses van de telefoniste.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

Heeft op 04 februari 2014 om 12:41 geantwoord

Ze hebben enkel en alleen gereageerd over de extra incassokosten volgens hun beredenering was het wel terecht. omdat ze me per email en brieven geïnformeerd hebben. nu ben ik opnieuw gaan berekenen en heb ik onterecht de incassokosten betaald van 40 euro en ook nog eens teveel overgemaakt aan IMnederland een bedrag van 98,98 en hier hoor je ze dan niet over! dus in totaal een bedrag van 138 teveel geïncasseerd. dit wil ik graag zo spoedig mogelijk terug.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IM Nederland Credit Management Services BV

Heeft op 04 februari 2014 om 13:29 geantwoord

De directie heeft de zaak van de klager beoordeeld. De klager is daadwerkelijk de buitengerechtelijke kosten verschuldigd. Excuses zijn aangeboden voor het feit dat de klager zich door onze medewerksters onheus bejegend heeft gevoelt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IM Nederland Credit Management Services BV beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door robertsnels87