Klacht: Onterechte incasso van 68 euro.

op 27 november 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een proefpakket besteld bij Slim Fruit en betaald. Nu was mijn bankrekening bekend en werd er 68 euro geincasseerd, ik heb dit bedrag teruggeboekt. Ik heb geen bestelling geplaatst en ook niets ontvangen.
Ik weiger te betalen en inmiddels heb ik en dagvaarding ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de dagvaarding wordt ingetrokken en het bedrijf toegeeft fout te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 135mnpol