Klacht: Onterechte incasso en aanmaning

op 16 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via huurwoningen.nl ingeschreven. In december uitgeschreven, maar krijg bevestiging via een e-mailadres van huurwoningeninnederland.nl (let op de nuance) met mijn banknummer vermeld. Incasso’s blijven, totdat ik bank bel en vraag om de incasso te stoppen. Zij kunnen twee betalingen storneren. De rest, driemaal de bekende 19,95 vorder ik terug. Ondertussen toch weer via site uitgeschreven, zonder bevestiging. Waar is de bevestiging van de beëindiging, wordt gevraagd. Antwoord: die is van huurwoningeninnederland.nl, dat zijn wij niet. Zelfde postbus, zelfde alles..maar…..wacht op reactie. Mooie boel daar.

Gewenste Oplossing:

Als mijn opgegeven beëindiging, bevestiging in december wordt geaccepteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Kees Van Dun

1 jaar geleden - Huurwoningeninnederland is geen ander bedrijf waar uitschrijving is gedaan in december. Via een mailadres met die naam erin hebben wij een bevestiging van uitschrijving. Bedrag plus banknummer zijn ook hetzelfde. Adres en postbus in Zaltbommel ook.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij verwijzen u naar onze site Huurwoningen.nl en naar de site van het andere bedrijf. Wij zijn een geheel ander bedrijf. Wij zitten gevestigd in een verzamel gebouw waar meerdere bedrijven zijn gevestigd. Wij hebben een rekeningnummer van de Rabobank. Het andere bedrijf zal dan ook ons rekeningnummer niet gebruiken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Heeft op 17 juni 2016 om 11:41 geantwoord

Ik bedoel ons banknummer dat gebruikt wordt en hetzelfde tarief 19,95 per maand. En jullie gebruiken dezelfde postbus

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Dit is omdat wij in een verzamelgebouw zitten gevestigd waar meerdere bedrijven zijn gevestigd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft uzelf op twee verschillende websites ingeschreven. Er zijn vele soortgelijke websites waar € 19,95 wordt gevraagd. Wij gebruiken dezelfde postbus omdat wij in een verzamelgebouw zitten. Echter heeft uw klacht, nogmaals, geen betrekking op Huurwoningen.nl.

Wanneer u zich inschrijft bij Huurwoningen.nl dient u zich daar ook weer af te melden. Wanneer u zich bij een ander bedrijf afmeld blijft uw account bij Huurwoningen.nl actief.

Vertrouwende erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Van Dun