Klacht: onterechte incasso

op 09 oktober 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Een bedrag afgeboekt via een doorlopende incasso. Geen idee waarvoor

Graag duidelije vermelding bij uw incasso.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

1 week geleden - Bij de afschrijvingen staan het klantnummer en het factuurnummer. Het factuurnummer begint met DRP, het klantnummer met een 6 of een 7. Met 1 van deze gegevens kan ik uw pakket achterhalen.

Reactie van de melder van de klacht MoSnoe

1 week geleden - Mijn klacht wordt behandeld met.... zeer cryptische uitleg waar ik niet wijzer van word. De naam van het bedrijf zegt mijn niets. Met een bericht als " Bij de afschrijvingen staan het klantnummer en het factuurnummer. Het factuurnummer begint met DRP, het klantnummer met een 6 of een 7. Met 1 van deze gegevens kan ik uw pakket achterhalen." kom ik echt niet verder. Welk pakket? Waarop heeft deze factuur een betrekking???

Bericht van Strato

7 dagen geleden - In de omschrijving van uw rekeningafschrift staan de twee cijferreeksen beginnende met DRP. Zonder deze gegevens kan ik helaas geen pakket/bestelling ,welke onverhoopt fouttief is geplaatst, achterhalen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoSnoe