Klacht: Onterechte incasso

op 13 september 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Afgelopen dinsdag 12 september kreeg ik van Intrum Justititia een mail met een rekening van 50,- Daarvan is 10 euro van het niet automatisch op kunnen laden van mijn OV chipkaart en 40,- incassokosten. Vanochtend heb ik contact gehad met hen, maar ze zijn niet bereid deze kosten te laten vallen. Er werd verteld dat er een brief gestuurd is (nooit gehad) en een eerdere mail (ook nooit gehad). De brief is naar een oud adres verstuurd en de mail nergens terug te vinden. Daarnaast heb ik ook een rekening gehad van 20,- van OV zelf. Ik heb ze beiden al betaald om verdere oploping te voorkomen. Het incasseren van het automatisch opladen gebeurde ook niet van mijn juiste bankrekening.

Ik vind het prima de 10,- automatisch opladen te betalen, maar wil het geld van Intrum Justitita van 60,- en de andere 10,- van Ov terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 september 2017 om 09:24 geantwoord