Klacht: Onterechte Incasso

op 04 augustus 2016 over Classic Incasso in de categorie Incassobureaus

Vorig jaar ben ik geopereerd door MC Amstelveen. Alles netjes verlopen. Nette nacontrole. Bij binnenkomst een acte van Cessie ondertekend.
Nu blijkt het bedrijf failliet en krijg ik een brief van Classic Incasso of ik van een factuur het rest bedrag nog zsm wil betalen. Een factuur van meer dan een jaar geleden waar ik verder nog nooit wat van vernomen heb… Ennn ik heb een acte van Cessie ondertekend…

Telefonisch word je niks wijzer bij dat bedrijf.
Graag zou ik een excuus van hun zijde hebben. En dat dit nietig verklaard word. Schriftelijk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Classic Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Classic Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Classic Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Classic Incasso

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:49 geantwoord

Inzake declaratie 1207290 d.d. 24 januari 2016 ad 427,03 euro is slechts 131,93 euro betaald, hetgeen minder is dan 1/3 deel. Naar mening van onze opdrachtgeefster is er derhalve te weinig voldaan, vandaar dat er een brief door Classic Incasso gestuurd is. Inmiddels heeft mevrouw Verbruggen ons ook rechtstreeks benaderd en ons om uitstel gevraagd tot 10 september 2016 om een en ander uit te zoeken. Uiteraard hebben wij hiermee ingestemd. Er lijkt ons dan ook geen sprake van een klacht.

Heeft op 26 augustus 2016 om 19:18 geantwoord

Ik zie nog steeds geen oplossing. De klacht blijft hetzelfde. Vraag me ook af wie de opdrachtgeefster is.. Heel toevallig zie ik hier dat ik uitstel tot 10 september gekregen heb. Niet eens netjes in een persoonlijke mail..

Bericht van Classic Incasso

11 maanden geleden - Namens mevrouw Verbruggen heeft inmiddels Das Rechtsbijstand zich tot ons gewend, welke 14 dagen uitstel gevraagd heeft om nader inhoudelijk op de kwestie te reageren. Vanzelfsprekend hebben wij dit uitstel verleend. Nu de kwestie namens mevrouw Verbruggen ook reeds in behandeling is bij Das Rechtsbijstand zien wij deze klacht als afgehandeld daar de kwestie nu dubbel namens haar in behandeling is.

Alle klachten die gemeld zijn door CVerbruggen