Klacht: onterechte incasso

op 04 juli 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Vanaf 16/3/2016 bezig met een onterechte incasso van Canal Digitaal welke per die datum via Lindorff loopt. via div. correspondentie aangetoond dat de incasso op valse gronden is gebaseerd, en waarvan Lindorff zelf het bewijs heeft geleverd. Ik krijg van Lindorff geen enkelijke inhoudelijke reactie op mijn verweren en alleen maar de sommatie om dte betalen. (inmiddels ruim 500 euro. op mijn laatste schrijven aan de directie van Lindorff, dhr. D. Klok dd 6 juni jl. komt geen enkele reactie.

Of ik krijg van Lindorff een SCHRIFTELIJKE bevestiging van intrekking van de sommatie en ingebrekestelling.
Of ik krijg van Lindorff een dagvaardiging voor de rechter.

Een brief daarbij met verontschuldiging zou ik ook wel prettig vinden gezien de eeuwige bedreigingen waarvan ze zich bedienen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:55 geantwoord

Wij hebben de klacht van reclamant in behandeling genomen en hebben de vordering verder onderzocht. Er is sprake van een contract overname. Hierdoor is er een abonnement voor de duur van 12 maanden aangegaan en deze is niet tussentijds te beëindigen. Reclamant wordt door Canal Digitaal aan de contractuele einddatum gehouden. Een kopie van de overeenkomst hebben wij, samen met een verdere uitleg, betreffende de vordering, toegezonden aan reclamant.

Heeft op 23 augustus 2016 om 22:31 geantwoord

de zgn contractovername is voorzien van een valse handtekening en lindorff is daar van op de hoogte. bovendien ben ik op 11/12/2015 al uitgeschreven als abonnee van canal digital. dus geen jaarabonnement. ik heb geen handtekening en geen kruisje geplaatst op dat overnameformulier en kon per maand opzeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvanalteren