Klacht: onterechte incasso

op 02 juli 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

tot mijn verbazing is ook bij ineens een bedrag van 39,84 afgeboekt, terwijl ik niet eens weet wat myalbum.nl is!

Als het bedrag weer op mijn rekening staat en ik niet meer in het bestand van dit bedrijf sta.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Bericht van MijnAlbum B.V.

10 maanden geleden - Goedemorgen Eila, Je hebt sinds 6 juli 2013 een abonnement bij MyAlbum (voorheen MijnAlbum.nl). Als je contact met ons opneemt via support@myalbum.com, breng ik je graag op de hoogte en kan ik je meer informatie verstrekken. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht eila

10 maanden geleden - Dit is tot volle tevredenheid opgelost, hartelijk dank voor de snelle reacties en de behandeling!

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 07 juli 2016 om 08:46 geantwoord

Goedemorgen Eila,

Fijn om te horen dat we je probleem naar volle tevredenheid opgelost hebben. Als je nog eens vragen hebt, horen we dat graag via ons contactformulier of via een e-mailbericht. Zoals afgesproken heb je nu weer een volledig gratis account en kan je de afgeschreven incasso laten terugboeken.

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door eila