Klacht: Onterechte incasso

op 21 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eens een (gratis) account aangemaakt op huurwoningen.nl Ik heb daar een dag opgezeten en krijg vervolgens een rekening binnen van €19,95 die ik moet betalen. En er word ook nog eens gedreigd met incasso. Ik weet hier helemaal niks van af en ik als ik zo op het internet kijk zie ik alleen maar dezelfde klachten over huurwoningen.nl. Ik heb nu inmiddels een brief van een emdeurwaarxer ontvangenwaarin ik €60,- moet betalen wat totaal onterecht is! Wat kan ik hier aan doen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer er eens duidelijkheid komt

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 12-03-2016. U heeft hiervoor uw gegevens en rekeningnummer achtergelaten. Tijdens het inschrijven heeft u een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. U heeft een bezichtiging aangevraagd via uw account wat enkel mogelijk is met een premium account. U heeft tijdens uw actieve account meerdere incasso's gestorneerd. Wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn zijn wij genoodzaakt dit uit handen te geven aan Stopdedeurwaarder.nl Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een premium account aangemaakt op 12-03-2016. U heeft hiervoor uw gegevens en rekeningnummer achtergelaten. Tijdens het inschrijven heeft u een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting.

U heeft een bezichtiging aangevraagd via uw account wat enkel mogelijk is met een premium account.

U heeft tijdens uw actieve account meerdere incasso's gestorneerd. Wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn zijn wij genoodzaakt dit uit handen te geven aan Stopdedeurwaarder.nl

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door shai231