Klacht: Onterechte incasso

Ook bij mij is onterecht, zonder mijn toestemming, € 39,84 afgeschreven van mijn rekening. Ik heb de incasso terug laten boeken en mijnalbum.bv gevraagd om al mijn gegevens uit hun bestanden te halen. Ook ik heb blijkbaar ineens een goldaccount. Bij nader onderzoek blijkt dat dit bedrag in 2015 ook zonder mijn toestemming is afgeschreven. Ook dit bedrag ga ik terug vorderen.
Zaakje voor Kassa??? Toch niet normaal dat er zoveel gedupeerden zijn!!

Als ik 2x het bedrag a € 39,84 terug heb.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 31 mei 2016 om 09:38 geantwoord

Hallo Kim,

We hebben gereageerd op het bericht dat je naar onze helpdesk hebt gestuurd. Je hebt in 2014 bij ons een abonnement afgesloten waarvoor dit een jaarlijkse incasso is. Inmiddels is je account terug gezet naar een gratis account, ik begreep van je dat je het bedrag inmiddels reeds via de bank had teruggeboekt.

Marrit van den Berg
MyAlbum

Heeft op 01 juni 2016 om 11:13 geantwoord

Ik heb 100% zeker nooit toestemming gegeven (net als zo velen die hier ene klacht neer hebben gelegd) voor een Gold account! Een gratis account klopt wel.
Er is dus tevens in juni 2015 onterecht geld geincasseerd van mijn rekening. Helaas ben ik daar nu pas achter gekomen. Ik heb nooit meer gebruik gemaakt na 2014 van het door jullie gebodene en vind het wel zo eerlijk als ook de onterechte kosten uit 2015 worden gestorneerd.

Bericht van MijnAlbum B.V.

11 maanden geleden - Hallo Kim, Je hebt het abonnement besteld op 28 mei 2014. Onze klantenservice neemt via de e-mail weer contact met je op. Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door kimmetselaars