Klacht: Onterechte incasso

op 13 mei 2020 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijdje geleden had ik mijn openstaande facturen betaald en het product opgezegd. Nu heb ik vandaag een nieuwe factuur gekregen zonder dat ik er iets van wist. Zelf heb ik ook geen Strato account meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik geen automatische incasso's meer krijg en ze mijn nummer van hun systeem afhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Strato over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 26 mei 2020 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Robbin, het gaat hier niet over een nieuwe factuur maar een oude. Je hebt van ons een creditfactuur terugbetaald gekregen en vervolgens is de origenel afboeking van die factiir óók teruggeboekt in je online banking, wat betekent dat die 20 euro nog weer betaald moeten worden. Neem anders graag even contact met ons op, dan kunnen we je het precies uitleggen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbin Huisman