Klacht: Onterechte incassering

Matulessy - Wattilete op 24 juni 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Gistermiddag heb ik ivm een openstaand bedrag online een betalingsregeling getroffen. Het 1e bedrag voor deze maand was €82 van de €203,06.

Nadat ik had bevestigd ontstond bij GGN een storing en moest even geduld hebben. Tot mijn verbazing werd ineens 4x !! €82 afgeschreven wat in totaal (€328) meer is dan het verschuldigd bedrag.

Heb GGN gemaild bericht verzonden want kan ze telefonisch niet bereiken. Geen reactie !?

Wil een reactie dat mijn geld zsm wordt gestorneerd.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Graag ontvangen wij het dossiernummer waar uw klacht betrekking op heeft. Met vriendelijke groet, GGN

Reactie van de melder van de klacht Matulessy - Wattilete

2 jaren geleden - Het gaat om dossiernr. 25956886

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 juli 2020 om 14:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail van 10 juli 2020.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Matulessy - Wattilete