Klacht: Onterechte incassering

Matulessy - Wattilete op 24 juni 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gistermiddag heb ik ivm een openstaand bedrag online een betalingsregeling getroffen. Het 1e bedrag voor deze maand was €82 van de €203,06.

Nadat ik had bevestigd ontstond bij GGN een storing en moest even geduld hebben. Tot mijn verbazing werd ineens 4x !! €82 afgeschreven wat in totaal (€328) meer is dan het verschuldigd bedrag.

Heb GGN gemaild bericht verzonden want kan ze telefonisch niet bereiken. Geen reactie !?

Gewenste Oplossing:

Wil een reactie dat mijn geld zsm wordt gestorneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Graag ontvangen wij het dossiernummer waar uw klacht betrekking op heeft. Met vriendelijke groet, GGN

Reactie van de melder van de klacht Matulessy - Wattilete

2 jaren geleden - Het gaat om dossiernr. 25956886

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 juli 2020 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail van 10 juli 2020.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Matulessy - Wattilete