Klacht: onterechte herinnering

op 13 januari 2014 over Vitens in de categorie Waterschappen

Wij betalen maandelijks per automatisch incasso onze Vitens facturen. Afgelopen week ontvingen wij een brief waarin staat dat onze bank het bedrag niet van onze rekening had kunnen afschrijven en daarom krijgen wij een herinnering waarin staat dat wij binnen 14 dagen moeten betalen aangezien er anders extra kosten bij komen. Nu was ons saldo steeds toereikend dus de mededeling niet kunnen afschrijven is onterecht. Na contact (telefoonnummer gecontroleerd aangezien ik eerst dacht met spookfactuur te maken te hebben), krijg ik te horen dat het komt doordat zij overgegaan zijn naar het IBAN gebeuren en daarom veel problemen met de bank hebben. Nu is onze factuur van november niet en december wel afschreven. We krijgen nu dus een brief met een herinnering over november die we op stel en sprong moeten betalen. Het probleem is niet ons saldo maar het probleem zit/zat tussen Vitens en de bank. Onterecht dat men deze (onjuiste) brief stuurt en geen brief met de werkelijke situatie!

Aanpassing van de brieven naar klanten waar dit voorkomt en excuses!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannest