Klacht: Onterechte geldafschrijvingen

op 20 december 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Er wordt al n tijd geld afgeschreven van mijn bankrekening.Ik heb mij in 2011 netjes afgemeld en kom er nu achter dat ik nog steeds 9.95 betaal voor iets waar ik al sinds half juli 2011 niets meer mee doe.

Stoppen met geld afhalen van rekening!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 20 december 2012 om 14:44 geantwoord

Beste aris49,

ik begrijp uit uw bericht dat er geld van uw rekening wordt geïncasseerd, terwijl u zich in 2011 heeft afgemeld, en u nu graag wilt dat dit voor u geannuleerd wordt.

Ik heb met de door u opgegeven nog een actief profiel "hermans07" op de Lexa website gevonden, waar de door u genoemde afschrijvingen betrekking op hebben. U beschikt over twee profielen op de Lexa website. Op het ene profiel met dezelfde naam is het membership inderdaad beëindigd, echter bent u dit vergeten te doen voor het andere profiel, waardoor deze maandelijkse afschrijvingen nog plaats hebben kunnen vinden.

Ik heb nu de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden. Tevens heb ik het profiel van de website verwijderd.

Het profiel waar u nog recentelijk op heeft ingelogd staat nog online. U staat hier als gratis member geregistreerd.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Meetic.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aris49