Klacht: Onterechte factuur incasso

karmaboemerang op 04 april 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegblijven! Alleen maar gezeik. Klantenservice werkt voor geen meter. Mijn pakket betaald maar krijg incasso achter me aan omdat betaling niet is verwerkt. Alsnog aan incasso betaald omdat ik geen gedoe wil. Strato is zo goed als onbereikbaar! alleen via een bepaald contactformulier zijn ze te bereiken. Ze reageren niet. Over en weer met e-mails. Communiceren langs elkaar heen. Heel veel tijd ingestoken. Bah! Pakket nu Opgezegd. Absoluut GEEN aanrader!

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk mijn betaling in orde maken en terug storten van dubbele betaling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Strato

4 jaren geleden - Hallo, we zijn ook gewoon telefonisch te bereiken op 31 20 7038232 van Ma-Vr 8:30 - 19:30. De terugbetaling van je dubbel betaalde factuur gebeurt zodra wij de betaling van het incassoburo hebben ontvangen. Fijne dag!

Strato

Heeft op 09 april 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo, we zijn ook gewoon telefonisch te bereiken op 31 20 7038232 van Ma-Vr 8:30 - 19:30. De terugbetaling van je dubbel betaalde factuur gebeurt zodra wij de betaling van het incassoburo hebben ontvangen. Fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door