Klacht: Onterechte factuur

op 11 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op huurwoningen.nl omdat ik in scheiding lig was ik op zoek naar een huurwoning, deze heb ik inmiddels via een woningstichting gekregen en heb gelijk mijn proefabonnement bij huurwoningen.nl opgezegd.

Tot mijn grote verbazing zag ik een factuur van een premium abonnement in mijn mailbox terwijl ik nooit een abonnement bij hun heb afgesloten.

Na enig mailverkeer heen en weer word ik totaal niet wijzer en krijg ik vage antwoorden terug.

Ik vind dit een hele rare zaak en weet namelijk niet wat ik moet doen

Ik ben tevreden als mijn abonnement word opgezegd ik niets moet betalen en ik geen vage rekeningen en mails meer krijg

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 13 mei 2016 om 13:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben u in eerdere e-mailcorrespondentie uw accountgegevens doorgestuurd waarin u kunt zien dat er degelijk wel een premium account is aangemaakt.
Toen uw account nog actief was heeft u meerdere incasso's terug laten boeken. Hiervan heeft u een factuur ontvangen.

Uw account is uitgeschreven op 18 april jl. Tevens heeft u op 10 mei jl. geprobeerd uw premium account te heractiveren.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Do78