Klacht: onterechte facturering 2020-Telefuture-300 (Tele2)

P.H. de Leeuw op 19 februari 2021 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Via Belsimpel 1e abonnement aangegaan op Tele2 (sim only).
– Ingang : 17/1/21 (mnd.opzegbaar ) onbeperkt bellen /sms / 20 GB data
– vast mmd bedrag euro 20,-
– verwachtte voor 2 weken 1e factuur rond euro 10,-
– 1e factuur 17/1 – 31/1 bedraagt euro 43,- waarvan euro 33,- zijnde
SMS 2020-Telefuture-300. totaal onbekend.
– 16/1 na lang in buitenland gewoond teruggekeerd naar Nederland,
dit verwachtte ik echter niet in Nederland.

Graag uw advies wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Een duidelijke verklaring of ik bij mijn abonnement iets over het hoofd heb gelezen (contract is immers duidelijk: Euro 20,-

onbeperkt bellen
onbeperkt sms
20000 MB 4G

met vriendelijke groeten
Peter

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.H. de Leeuw