Klacht: Onterechte facturen, onduidelijke facturen en slecht bereikbaar.

op 05 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een onwijs nare site is huurwoningen.nl.
Zonder te weten heb ik mij (zeggen hun) in geschreven op een account waar je !! €19,95 voor betaald per maand om te kunnen reageren op huizen. Toen ik hier achter kwam heb ik dit account direct stop gezet.
Huurwoningen.nl bleef vervolgens gewoon geld afschrijven.

Ik kreeg een mail over 2 facturen. Ik heb er 1 betaald, en die ander niet omdat ik dacht dat die het zelfde waren. Omdat zij er geen maand bij zetten kan ik ook niet kijken of ik deze niet al betaald heb. Daardoor kreeg ik een brief van stopdedeurwaarder.nl waardoor ik ineens €59,95 moet betalen. Ik heb namelijk heel sterk het gevoel, zeker na het lezen van alle klachten op deze site over huurwoningen.nl dat ik enorm word opgelicht.

En daarnaast vind ik het belachelijk dat huurwoningen.nl van 10:00-12:30 en van 13:15-16:00 te bereiken is. Sommige mensen moeten ook werken… dus kunnen ze pas bellen na 17:00!!

Gewenste Oplossing:

Laat hun zelf maar met een oplossing komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij handelen onze klachten intern af. Wij verzoeken u om uw klacht bij ons op de website te plaatsen zodat de juiste afdeling dit in behandeling kan nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

De facturen die u van ons ontvangt hebben betrekking op maandincasso's die onterecht bij teruggeboekt terwijl uw premium account nog actief was. Onze kosten worden zeer duidelijk vermeld op onze website. U heeft zelfs de eerste 7 dagen gratis gebruik gemaakt van uw account.

Het gaat in dit geval om de maanden februari en maart. De bank heeft de melding meegegeven dat u deze incasso's zelf heeft gestorneerd. De betalingsverplichting voor deze incasso's blijft dan ook onverminderd van kracht.

Mocht u ons willen bereiken om uw klacht te bespreken dan kunt u ons telefonisch bereiken tijdens de uren die op onze website staan vermeld. U kunt er ook voor kiezen om het contactformulier op onze website in te vullen. Wij zullen deze dan binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike12