Klacht: Onterechte brieven

op 30 augustus 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb vandaag een brief gehad van GGN waar in ze aangeven dat ik niet aan betalingsregeling heb voldaan en dat ik het resterende bedrag in 1 keer binnen 5 dagen naar hun moet overmaken. Echter klopt dit niet want in mijn betalingsregeling staat dat ze voor de laatste dag van de maand het geld op hun rekening moeten hebben. Aangezien deze brief de datum heeft van 28-8-2018 (dus voor de laatste dag van de maand) gaat hier echt wat mis!
Ik heb het afgesproken bedrag netjes overgemaakt en na telefonisch contact bleek dat ik inderdaad netjes de afspraak was nagekomen en dat ik de brief dus weg mocht doen en dat de betalingsregeling zoals die was weer in werking gezet zal worden.
De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ze niet hadden gekeken naar de regeling maar naar de laatste betaaldatum!
Al met al heeft me dit grapje weer 28 belminuten gekost en de nodige stress!

Ik ben pas tevreden als GGN hun boeltje op orde hebben en niet onnodig brieven sturen (of deurwaarders) wat mensen echt laat schrikken!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Uw klacht aangaande de betalingsregeling is naar aanleiding van telefonisch contact met u op 30 augustus 2018 afgehandeld. Vanwege de Algemene verordening gegevensbescherming kunnen wij op dit platform niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Bloemutjuh