Klacht: onterechte BKR registratie

op 03 oktober 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de zomer (juli) een uitdraai aangevraagd bij de bkr en dan blijkt er dat er een registratie open staat van 2005 die allang afgesloten is, vanaf juli probeer ik Lindorff de registratie te laten verwidjeren alleen zonder success of enige vorm van een reactive van Lindorff

Gewenste Oplossing:

dat dit vandaag nog opgelost wordt en aan de verloren tijd die ik hier in gestopt heb mag best ook iets aan gedaan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:17 geantwoord

Het is nu in behandeling bij bkr en ik moet er maar van uit gaan dat het opgelost wordt. Ik vind het heel erg jammer dat het bijna 4 maanden heeft moeten duren tot ik vanochtend op klacht.nl het erop zet en in minder dan halve dag opgepakt.
Ik vind een cadeaubon en een excuus meer dan terecht na al deze moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door mogouda