Klacht: onterechte betalingsachterstand

op 08 januari 2014 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Het gaat om een hypotheek achterstand bij abn.ben n u al maanden bezig om een overzicht te krijgen van lindorff zodat ik kan zien wat nou daadwerkelijk de achterstand is en wat voor kosten er zijn gemaakt.er is zelfs loonbeslag gelegd ondanks dat ik de betalingsregeling wou voortzetten.Nu willen ze een makelaar sturen om te taxeren voor verkoop.wat ik ook probeer ik kriijg geen medewerking noch van lindorff noch van abn.Ik Vindt het belachelijke praktijken.Dus ikweet niet hoe het verder moet nu.Ik heb dus een advocaat ingeschakeld nu om te kijken wat er gedaan moet worden.

Overzicht van de achterstand en kwijtschelding van onnodig gemaakte kosten.er is 450 euro loonbeslag gelegd maar ging niet terwijl ik al de regeling van 300 voort wou zetten en niet werd geaccepteerd. En de hoofdsom klopt niet naar mijn weten .

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 16 januari 2014 om 12:01 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft op 15 januari 2014 een e-mailbericht met als bijlage een financieel overzicht ontvangen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Heeft op 27 januari 2014 om 06:15 geantwoord

Lindorf heeft ons gewoon afgescheept met een stomme uitdraai
wat een overzicht moet voorstellen het zijn gewoon dieven met maffia praktijken doen alsof ze meewerken en iedereen bedriegen.we zijn nog steeds geen stap verder gekomen .

Alle klachten die gemeld zijn door ozzie27