Klacht: onterechte betalingen naar lexa

op 26 februari 2015 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Hallo,

Ik stuur nog maar eens een keer een mail met mijn vraag.
U zou mij dit voor mij uitzoeken en mij hierover berichten, maar ik heb nog steeds niets van U vernomen.
de vorige correspondentie tussen ons heb ik bijgesloten.
Ook heb ik de door U gevraagde kopie van mijn bankrekening bijgesloten.
Ik hoop, nu snel iets van U te vernemen.
Alvast hartelijk bedankt.

groetjes Colin Backus

Hallo,

In uw bericht geeft u aan dat u in het verleden uw profiel heeft verwijderd, maar dat er vervolgens alsnog betalingen van uw rekening zijn afgeschreven.

Ik vind het spijtig om te horen dat u hierbij problemen heeft ondervonden. Graag help ik u verder.

Helaas heb ik aan de hand van de gegevens die u in uw bericht noemt geen profiel kunnen terugvinden.

Om u verder op weg te helpen wil ik u vragen om ons een printscreen van uw betaling te sturen waarop de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn:

– Het bedrag van de betaling
– Omschrijving/mededeling (met daarin het betalingskenmerk)

Deze gegevens krijgt u automatisch te zien wanneer u de betreffende betaling opent. Vergeet u hierbij niet de naam van de rekeninghouder en uw IBAN of creditcard nummer te vermelden (bij het creditcard nummer zijn de vier eerste en vier laatste cijfers voldoende). U kunt de printscreen met aanvullende gegevens sturen naar customercare@lexa.nl.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u

Als ik mijn onterechten betalingen terug krijg

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Colin Backus

8 maanden geleden - Zo dus zelfs doet Lexa de klachten niet eens verwerken eerlijk ik hoop dat ooit heel lexa in de shit valt met hun kut dating site ze hebbe me jaren lang de maandelijkse inschrijf kosten onterecht na het uitschrijven / opzeggen van mijn account afgeschreven en zelfs nu inmiddels een jaar verder zijn mijn klachten niet in behandeling genomen eg waardeloos lexa is gewoon te zielig om hun foute toe te geven ik begin zelfs te twijfelen aan deze site klacht.nl TOT NU TOE BEN IK DOOR NIEMAND GEHOLPEN GEWORDEN het blijk gewoon normaal te zijn tegen woordig om zo om te gaan met je cliente ik hoop dat jullie aan de ergste ziektes sterven en dan zal ik het hardste lachen stelletje hufters ik heb mijn recht om jullie het ergste toe te wensen en ik hoop mat alle anderen dat ook doen ga dood AUB of mijn geld terug wat onterecht is afgeschreven

Alle klachten die gemeld zijn door Colin Backus