Klacht: Onterechte beslaglegging en

op 04 mei 2017 over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. in de categorie Deurwaarders

Ik heb vandaag contact gehad met de belastingdienst omtrent het belastingaangifte die ik vandaag zou uitbetaald krijgen. Toen werd verteld dat Deurwaarder Van den Bergh en Partners beslag bij de belastingdienst gelegd heeft. Ik heb daar nooit over gehoord. Ik heb vandaag contact gehad met Deurwaarder van den Bergh en Partners toen werd verteld dat ik vorige jaar contact heb gehad met hun, dat vond heel raar want ik heb nooit contact gehad met Van den bergh en partners en volgens hun heb ik ook betaalregeling aangevraagd toen was het echt lachwekkend wat ik hoorde ik dacht even dat zij me voor de maling houden. ik vroeg wat voor bedragen er openstonden toen zeiden meer dan 1000. Daarna werd verteld dat ik in verleden bij winkelstraat goederen heb besteld. ik kon niet geloven wat allemaal hoorde, ik dacht eerste instantie OV schuld die ik nog moet aflossen. Ik heb nog nooit iets besteld bij winkelstraat. ik vind dit echt schandalig. Naar me verbazing is er in verleden bij de winkelstraat artikelen besteld, die ik nooit heb binnen gekregen en zelfs niet hebt besteld. Deze deurwaarder heeft beslag bij de belastingdienst gelegd.

Zij moeten met feiten komen in plaats van beslaglegging. Dit zaak stinkt!

Beslag opheffen en start een onderzoek wanneer de goederen zijn besteld en door wie?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kohio