Klacht: Onterechte automatische incasso na opzegging

op 14 juni 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben in november een membership aangegaan voor 6 maanden. dit zou mij 60 euro kostten. dit membership zou per 1 mei aflopen. ik heb in april de automatische verlenging al geannuleerd en mijn abonnement opgezegd. nu schetst mijn verbazing dat er zowel in mei als vandaag een bedrag van 10 euro wordt afgeschreven en dat mijn abonnement gewoon is doorgelopen! Ook staat mijn profiel nog steeds online.

Ik heb op tijd doorgegeven dat ik geen lid meer wilde zijn na het halfjaar maar toch hebben jullie het verlengd. Ik heb bijna nooit iets gedaan met lexa en vond het daarom zonde om lid te blijven en te betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak. Ik vind het belachelijk dat er bedragen worden afgeschreven in mei en in juni terwijl ik in april al heb doorgegeven geen lid meer te willen zijn.

Als de maanden mei en juni (2x 10 euro) worden teruggestort. En als mijn profiel verwijderd wordt. Want hoe vaak ik dit ook probeer via \'profiel permanent verwijderen\', ik krijg continu de melding dat mijn inloggegevens niet kloppen. Daarnaast probeer ik lexa al een uur lang te bereiken (ze zeggen op hun site en antwoordapparaat op dinsdagen tussen 10 en 12 te bereiken te zijn) maar ik krijg telkens het antwoordapparaat met de melding dat er niemand aanwezig is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aaaaalderrs