Klacht: Onterechte automatische incasso

op 19 februari 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 22 februari 2018 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 februari 2018 om 22:03 geantwoord

Ik zou een e-mail kunnen sturen, maar krijg alleen een telefoonnummer om te bellen.
Bovendien staat er iets in over fraude met een bankpas en ik heb van die rekening geen bankpas, dus dat kan niet kloppen.

Alle klachten die gemeld zijn door IJssel de Schepper