Klacht: Onterechte automatische afschrijving zonder toestemming terwijl ik het opstaande bedrag weken geleden heb betaald!

op 10 juli 2012 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Ik heb een paar weken geleden 1 zwarte panty met jaratellook en 1 paar witte net kousen besteld. Bij.aankomst bleek de panty anders te zijn dan op de afbeelding van de verpakking. Dus ik heb pabo service gebeld. Zijn ze op een dinsdag avnd komen ophalen. In de tussentijd heb ik het opstaande bedrag van de kousen + verzendkosten betaald. Daarna kreeg ik mailtje dat het artikel was ontvangen. Totdat er eind juni een vreemd bedrag van 22,26 van mijn rekening werd afgeboekt zonder toestemming. Ik heb het bedrag meteen terug laten boeken. Want ik had weken geleden al betaald voor het artikel wat ik heb gehouden. Het bedrag van 22 euro komt ook niet overeen met wat ik heb betaald! :$ nu krijg ik 1brief van de pabo waar ze mij aanspreken op mijn wanbetaling en dat ik snel moet betalen. Wat is dit? Ik moet nu die dure klantenservice belken om de fout van de pabo recht te zetten!! Zo word ik op telefoonkosten gejaagd. Niet te geloven!!!!

Ik heb betasld. Dus wat is het ptobleem?? Ik wil dat dit word terug gedraaid.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 16 juli 2012 om 11:31 geantwoord

Artikelnummer 08008 is op 11 juli afgeboekt als retourzoek.
Alle openstaande kosten zijn afgeboekt. Het openstaande saldo is nu €0.00
Klant is hierover ingelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontev