Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 23 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik las op de site dat ik een week gratis toegang had en kamers kon bekijken. Als ik mij binnen een week afmeldde zou ik niets hoeven te betalen. Dus heb ik via de site laten weten dat ik mij afmeldde. Desondanks werd er toch € 19,95 afgeschreven. Ik heb dit laten storneren. Nu dreigen ze met een deurwaarder

Wanneer de factuur vervalt. Ik heb er ook geen gebruik meer van gemaakt en nooit meer ingelogd. dat kunnen zij ook zien. En graag excuses.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 30-01-2016. Uw account is uitgeschreven op 02-04-2016. Dit valt ruim buiten de 7 dagen. De in en uitschrijving blijft te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid. Wanneer u van mening bent dat uw account eerder is uitgeschreven, dan heeft u hier te allen tijde een uitschrijf bevestiging van ontvangen. Graag zien wij deze tegemoet op het e-mailadres info@huurwoningen.nl zodat wij dit voor u in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De in en uitschrijving blijft te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door John Gieles