Klacht: Onterechte afschrijving van mijn rekening door Stratoe.

op 16 juni 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Het gaat hier om een bedrag van 9 Euro dat ten onrechte werd afgeschreven van mijn Rabobankrekening.. Ik heb niets met die firma van doen en hem ook nooit contact met die firma gehad. Ook contact opnemen met deze firma is voor mij onmogelijk omdat ik in het buitenland woon. Daarom kan ik geen gebruik maken van het door hen gegeven 0800 nummer en een email kun je alleen sturen als je reeds klant bent. Ik heb mijn emailadres bij hen ingegeven om te kijken of dit bij hen bekend is. Dit blijkt niet het geval te zijn.
Hieronder enige gegevens van de betaalrekening, betreffende deze transactie:
Tegenrekening/IBANDE69 3804 0007 0100 6790 03
Ten name vanStrato NL
OmschrijvingDRP 63613856 74715258 STRATO AG
Rentedatum08-06-2017
Verwerkingsdatum08-06-2017
Ik heb de betalingsreferentie hier net vermeld.
Inmiddels heb ik de betaling via de mogelijkheid die de Rabobank biedt laten anuleren.

Mijn opmerking: Dat er eens wat fout kan gaan oke, maar dat je geen enkele mogelijkheid hebt, als niet klant, om contact op te nemen met zo’n bedrijf, vind ik grof schandalig.

Ik zou van de firma Strato willen vernemen dat de betalingen op een misverstand hebben berust en ik verder geen betalingen van hen meer ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Strato

2 maanden geleden - Hallo Gejo, Je kunt ons ook gewoon een e-mail sturen zonder klant te zijn, hoor: https://www.strato.nl/faq/help/mail.php?thema=1# en dan kiezen voor "Doorgaan zonder inloggen". Maar dat terzijde. Ik heb even je gegevens gecontroleerd en inderdaad gezien dat het hier overduidelijk om een Fakebestelling gaat. Boek het bedrag ajb inderdaad terug in je online banking. Ik heb het contract hier al geannuleerd. Ik raad je ook aan je bankrekening te controleren op andere fakebestellingen bij andere bedrijven, aangezien je rekeningnummer blijkbaar bekend is bij derden. Groet en fijne dag! Sanne

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 20 juni 2017 om 12:04 geantwoord

Hallo Gejo,

Je kunt ons ook gewoon een e-mail sturen zonder klant te zijn, hoor:
https://www.strato.nl/faq/help/mail.php?thema=1# en dan kiezen voor \"Doorgaan zonder inloggen\".

Groet en fijne dag!
Sanne

Alle klachten die gemeld zijn door Gejoalberts