Klacht: onterechte afschrijving

op 18 december 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 19 december 2012 om 12:25 geantwoord

Beste knuffeltijger,

ik begrijp uit uw bericht dat er een onterechte afschrijving plaats heeft gevonden, die u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik kan helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u achterhalen, waar een recente betaling voor heeft plaatsgevonden. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht een betalingskenmerk te vermelden. Het betalingskenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw bankafschriften. Verder zou u ook de gebruikersnaam van het desbetreffende profiel kunnen vermelden.

Zodra zij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen zij u verder helpen. U kunt contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door knuffeltijger