Klacht: onterechte afschrijving

op 12 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik had mij aangemeld op huurwoningen.nl en direct weer uitgschreven. volgens hun algemene voorwaarden hoef ik de eerste 7 dagen niets te betalen, ik ben niet eens een dag lid geweest. Ze proberen nu toch 19.95 van mijn rekening af te schrijven, dit heb ik teruggeboekt en heb hun voor automatische afschrijvingen gebokkeerd. Ik krijg nu mail dat ik moet betalen en dat er 40 euro bij gaat komen.

Ik heb mij binnen 7 dagen ( binnen 1 dag) weer uirgeschreven, en wil dat de mails en afschrijvingen van huurwoninegn.nl stoppen. volgens hun eigen voorwaarden 1.7 en 1.12 hoef ik niet te betalen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:51 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door denzo