Klacht: Onterechte afschrijving

op 20 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand is er een bedrag van ruim 23 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb Twoo.com niet gemachtigd om dit bedrag van mijn rekening af te schrijven.

Gewenste Oplossing:

Dit bedrag op advies van de bank teruggeboekt naar mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 20 mei 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en blijkbaar had je je abonnement nog niet stopgezet. Je kon dit doen via de Instellingen van je account zoals uitgelegd tijdens en na het betalingsproces.

Ik zie dat je de aankoop van 03/05/2016 inmiddels hebt geprotesteerd bij je bank dus je zal dit bedrag spoedig zien verschijnen op je rekening.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door hoedop