Klacht: onterechte afschrijving

op 19 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Via de telefoon een aanbieding gekregen mee te doen met Europa loterij, ik zou een bevestigingsmail krijgen en heb een week de tijd wel of niet mee te doen.Toegezegd omdat ik afgeleid was vanwege werk en dacht dat na de beloofde e-mail recht te kunnen zetten
Nooit een mail gekregen, wel werd na ca, 2 weken 49,95 afgeschreven. Dit bedrag laten storneren

Ik ben tevreden als ze me een e-mail sturen dat alles afgesloten is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963