Klacht: onterechte afboeking

op 21 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 23 juli 2012 om 14:43 geantwoord

Beste ron1,

ik begrijp uit uw bericht dat er onterechte afboekingen van uw rekening plaatsvinden, die u graag wilt annuleren.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "ronaldus_a_112" voor u nagekeken en zie dat u gebruik maakt van een automatische verlenging waarmee u bij betaling van het Full Membership mee akkoord bent gegaan. Ik heb op uw verzoek nu deze automatische verlenging geannuleerd, zodat uw Full Membership per 03-08-2012 zal eindigen en er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden. U kunt nog tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten op de website, en hierna zult u weer gratis member zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team