Klacht: Onterechte afboeking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 16 november 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Peter,

Je hebt je abonnement inmiddels succesvol opgezegd. Je hebt nu alleen nog een gratis account. Met je e-mailadres en wachtwoord kan je inloggen en daarna precies zien welke albums met foto's je opgeslagen hebt. Als je nog vragen hebt, horen wij dat graag op support@myalbum.com

Met vriendelijke groet,

Marrit van den Berg
MyAlbum

Alle klachten die gemeld zijn door Multimedia studio Peter Aben