Klacht: onterechte abonnement

op 08 januari 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Goedendag,

Op 18 Dec om 13:34 uur heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Iemand heeft via de gegevens van Ruska- Beveiliging een abonnement afgesloten op de playboy. Dit schijnt op 2 Dec 2014 gebeurd te zijn. Ze hebben mijn bankgegevens van de website gebruikt. Ik heb telefonisch gezegd het abonnement niet te willen. Via de bank mijn automatische incasso ingetrokken. Gevraagd hoe en van waaruit dit gedaan is. Na 10 min werd ik teruggebeld en ingesproken op mijn voicemail. Ip adres 80242238152 . Ip adres uit noord holland.

Desondanks krijg ik alsnog een factuur van € 85. Abonneenummer 1002773600.

Ma 5 jan via het contactformulier gevraagd contact op te nemen. Tot op heden niets gehoord.

Ik wil dat de facturen en abonnement per direct wordt stopgezet. Ik hen niemand toestemming gegeven dan wel geld van mijn rekening te halen dan wel een abonnement aan te gaan.

Ik heb ook via uw Whattsapp nummer een bericht gestuurd op 7 Jan om 22:57 uur.

Met Vriendelijke Groet,

Sjaak Ruska
Gemini 28
3769 KV Soesterberg

Per direct actie ondernemen en mij niet lastig vallen met facturen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:47 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Hr Ruska