Klacht: onterechte aanmaningen

op 26 juli 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

We hebben al verschillende malen aanmaningen per mail gehad van Intrum Justitia voor rekeningen van KPN die totaal niet kloppen.
We hebben alle rekeningen van KPN netjes betaald en de bedragen kloppen ook totaal niet.
Waar ze deze informatie vandaan halen is ons een raadsel, want bij KPN is er niks van bekend!
We vinden het ongehoord dat Intrum Justitia zomaar deze aanmaningen en sommeringen kunnen sturen en we gaan er dan ook niet op in!
Bovendien wordt er beweerd dat we niet gereageerd hebben op post die we ontvangen zouden hebben. We hebben geen post ontvangen van hen. De laatste mail is op een zondag verstuurd, terwijl zaterdag de brief aangeboden zou zijn. Hoe kunnen ze al weten dat wij daar niet op gereageerd hebben?….ook een beetje vreemd. In eerste instantie dachten we dat het om spam ging en hebben we de talloze mailtjes gewone gedelete, maar na onderzoek op internet, begrepen we dat dit serieus van Intrum Justitia afkomt. Heel erg vinden we dit, vooral omdat wij nog nooit schulden hebben gehad en altijd netjes onze rekeningen betalen

We zijn pas tevreden als Intrum Justitia ophoudt met het sturen van mails die totaal niet gegrond zijn. En misschien zou een excuus ook wel op zijn plaats zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 26 juli 2016 om 15:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door info@adviesbureau-rozema.nl