Klacht: Onterechte aanmaning via bureau ” Gerecht Incasso”

op 22 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mei 2013 is mijn moeder overleden. Aangetekend Pretium geinformeerd en het telefoon abonnement beeindigd. Onterecht werden afsluitkosten in rekening gebracht. Na bezwaar, heeft Pretium telefonisch toegezegd, dat van afsluitkosten ad €25,- werd afgezien. Afspraak om een nieuwe factuur te sturen om de verschuldige € 19,13 (resterende telefoonkosten maand mei 2013) te voldoen. Geen faktuur ontvangen. D.d. 20 januari 2014 een sommatie ontvangen van Gerecht Incasso ad €74,71 en het dreigement bij niet tijdige betaling de komst van een deurwaarder.

Correcte afhandeling van Pretium en conform belofte een faktuur te ontvangen ad € 19,13 zodat wij tot betaling over kunnen gaan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 22 januari 2014 om 15:37 geantwoord

Beste mevrouw De Wit,

Wij hebben uw opmerkingen over een openstaande factuur bij Pretium en het doorzetten daarvan naar ons incassobureau op 21 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 22 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Alle klachten die gemeld zijn door SbdeWit