Klacht: Onterechte aanmaning

op 21 januari 2014 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

en een aanmaning ontvangen over een nummer wat ik via een normale abonnement heb betaald en over een nummer wat ik maanden geleden heb opgezegd. Na lang bellen (xx euro per minuut!!!!) wordt er doodleuk verteld dat ik moet gaan betalen omdat ik opzeg. Ze konden ook wel een aanbieding doen voor een jaar … Hier zakt me de broek van af … ik heb opgezegd en wil niets meer ontvangen .. dus ook niet betalen.
Kom maar op Veronica Magazine/Sanoma .. enig idee wat een deurwaarder jullie gaat kosten als jullie het doorzetten?

Excuses en vernietiging van factuur

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 22 januari 2014 om 15:48 geantwoord

Beste DSMarky,

Volgens onze gevens heeft u reeds een email van onze klantenservice ontvangen.

Mocht u toch nog vragen hebben horen wij dat uiteraard graag.

Veronica Magazine

Heeft op 22 januari 2014 om 16:44 geantwoord

Er wordt aangegeven dat er pas in December is opgezegd. Zoals vermeld heb ik in Oktober al opgezegd en omdat er geen bericht kwam ik maar weer eens in December heb gebeld. Dat Veronica Magazine mijn eerste telefonische opzegging niet heeft geregistreerd is niet mijn probleem.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Veronica Magazine beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DSMarky