Klacht: Onterecht willen innen van gelden.

op 16 augustus 2017 over Payroll Select in de categorie Financieel Algemeen

Mijn naam is R. Cambridge.

Ik heb aan het begin van het jaar personeel ingehuurd bij payroll select.1 werknemer is 2 dagen niet gewerkt, mijn vergissing was dat ik de 2 dagen bij een ander werknemer had opgeschreven op zijn werkbriefje. Het was vrijdagmiddag dus die meneer was reeds weg. Ik heb direct payroll kantoor gebeld om dat te corrigeren. Dit heb ik aan 2 individuele mensen doorgegeven.

Nu blijkt dat zij de meneer toch door hebben betaald en willen dat ik de 2 dagen alsnog betaal want zij kunnen degene niet meer bereiken. Vandaag hebben zij gedreigd met deurwaarde.

Indien de mensen van payroll select adequaat hadden gehandeld door de 2 dagen direct te schrappen hadden zij dit probleem niet. Ik krijg elke week een mail om als nog te betalen omdat ik de werkbriefje betaalt heb.

Ik heb met totaal 6 verschillende mensen van payroll select hierover gehad. Ik krijg alleen te horen, ja maar u heeft getekend, klopt maar ik heb ook direct melding van de fout gedaan.

En juist daarvan willen ze niets weten.

Ik wens niet meer lastig gevallen te worden door deze mensen, ik heb flinke bedragen betaald aan hun, voor het inhuren van personeel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Payroll Select over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Payroll Select in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Payroll Select een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Payroll Select

Heeft op 17 augustus 2017 om 08:56 geantwoord

Beste heer Cambridge,
Wat jammer dat u deze ervaring met ons heeft. Ik zie dat u via een intermediair met ons werkt. Uw klacht is gemeld bij de interne contactpersoon van deze intermediair. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Maureen Bannink
Payroll Select.

Bericht van Payroll Select

1 maand geleden - Excuus, bovenstaande is per ongeluk als oplossing gepost, maar was als eerste reactie bedoeld. Wij gaan zsm zorgen voor een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Cam