Klacht: onterecht uitgeschreven GBA

op 30 april 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik ben op 7 augustus verhuisd vanwegen stalking en ongeveer 7 juni ben ik uitgeschreven door de gemeente rotterdam. er liep een onderzoek en dit is besproken met de persoon die op dat moment ook langs is geweest bij mijn moeder wonende te vlaardingen. Hierna is dit ook bevestigd en heb ik nog weken geklust in mijn huis. de einddatum van verhuizing is ook bekend. Ik ben niet uit huis gezet en ook niet eerder uit huis gegaan. Nu heb ik mij niet kunnen inschrijven in de gemeente vlaardingen door deze situatie en heb hierdoor ook een half jaar geen inkomen. Ik heb schulden gemaakt en tot op heden raak ik steeds dieper en dieper in de problemen. Ik heb al eerder mails gestuurd en gebeld en zou graag willen dat u er goed naar kijkt.

Ik ben tevreden als alles terug gedraaid wordt ik mijn uitkering met terug werkende kracht krijg. Als alles zwart op wit gezet wordt. en als de schulden die ik hierdoor heb gemaakt kwijtgescholden wordt. Mijn gemeentelijke heffingen ook kwijtgescholden worden en alle bijkomende kosten die ik hierdoor heb geleden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grace van Haaaster