Klacht: Onterecht SMS ontvangen

op 04 augustus 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang al meerdere malen een sms met diverse waarschuwingen dat ik 67,99 moet betalen ivm een openstaande rekening met als optie een factuur van Klarna te betalen. Ik heb geen enkele aankoop bij de genoemde webshop gedaan en mijn naam is ook niet degene welke in de sms wordt genoemd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben geenszins van plan het bedrag van 67,99 te betalen. Tevens dienen de smsen stopgezet te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Kuit,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Indien u verder nog vragen heeft kunt u uiteraard telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Robert1988