Klacht: Onterecht onbekende incasso

op 04 december 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Mijn zoon. Recentelijk 18 jr ontving een brief van edr over een vordering van VIT organisatie inzake Vng. Deze zou aangeduide tijd openstaan. Daar hij net 18 is zou ik dus hoofdelijk aansprakelijk zijn tentijde van deze vordering. Nu kennis deze vit organisatie niet en heeft mijn zoon nog ok hier iets besteld oid. De taal die om de brief staat is zeer dreigend waarbij er geschermd wordt dat er anders juridische stappenngenomen zullen worden. Nu weet ik dat het een incassobureau is en dus geen gerechtelijke stappen mag nemeniet maar a. De manier waarop er gecorrespondeerd wordt en b. Het is voor mij een spook factuur. Ik heb ze gemaild maar geen enkele reactie.

Ik ben pas tevreden als de vordering nietig wordt verklaard en ik geen vordering heb nog bij edr nog bij de zgn.opdrachtgever en dit mij schriftelijk word bevestigd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 15 december 2017 om 12:25 geantwoord

Klager geeft aan niet bekend te zijn met de vordering en wenst dat de vordering nietig wordt verklaard. Wij hebben klager geïnformeerd dat de vordering betrekking heeft op een bedrag dat ten onterechte en onverschuldigd aan de zoon van klager is overgemaakt. Dit bedrag is echter nooit terugbetaald. Wij achten de vordering derhalve correct en achten de klacht van klager ongegrond.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibode107.