Klacht: onterecht inhouding vakantiegeld

op 30 juni 2017 over UWV in de categorie

door een fout is mijn vakantiegeld ingehouden en overgemaakt naar een incasso bedrijf.
het bedrijf heeft de fout toegegeven en het bedrag na veel over en weer bellen en mailen op 08-06 aan het uwe terug gestort.
heb steeds telefonisch te horen gekregen van het uwv dat ze het als het binnen is ze het direct naar me terug storten.
toen kreeg ik te horen binnen 14 dagen, weer gemaild, en op 22-06 een mail gekregen dat het terug gestort wordt binnen 5 werkdagen, deze zijn nu voorbij en nog niets terug, ze vangen rente over mijn geld en houden zich niet aan afspraken maar wij moeten dat wel doen, het is 1 druk op een knop maar zelf dat is al te moeilijk geloof ik

wanneer mijn geld is overgemaakt en wel vandaag
en ik een kopie krijg van het gerechtelijke bevel van inhouding van de rechter, want zoals we nu geïnformeerd zijn is dat namelijk niet afgegeven en mocht mijn geld niet worden ingehouden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door woest44