Klacht: Onterecht incasso en melding bij CJIB

op 19 september 2018 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Geachte,
Door dat,dat Zilveren Kruis geen facturen naar mij stuurt, heb voor mijn kunstmatig schulden gecreëerd.

vanaf 2013 ontvang ik geen factuur van Zilveren Kruis, ik krijg allen brieven van incasso en in 2014 ben ik aangegeven als wanbetaler.
Geen factuur ,geen herenneringen,facturen zo maar zij doorgestuurd gelijk naar de GGN incasso en LAVG

Zilveren Kruis zet me in financiële schade,met een extra hoge incasso kosten en registratie bij CJIb, waar ik ook extra kosten all jaren betaald.

Op dit moment kom ik achter,dat Zilvere Kruis heeft ook twee keer het zelfde premie van eigen risico gerekend over jaar 2016 ,di heb ik via incasso betaald.

factuur 175027232119 en factuur 195031324464 of de factuur 145031717516 zij zijn allebei over jaar 2016 ,factuur 175027232119 heb ik betaald via incasso 306,10,- het is nog 48,64 te betalen,maar de dubbele factuur sta nog steeds op mijn als een achterstand.

Factuur correctie, incasso kosten di ik heb betaald wil ik graag terug krijgen of verrekenen met mijn achterstand.

Afmelden bij CJIB

Betaling regeling voor openstaan bedraag.
Facturen per post opsturen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrugala