Klacht: Onterecht geld invordering

op 24 april 2017 over Belastingdienst in de categorie

Vandaag keek ik op mijn rekening en zag dat er twee keer geld door de belasting van mijn rekening was gevorderd. Ik begreep er niks van en toen ik het beter bekeek zag ik dat het om motorrijtuigbelasting ging. Ik heb geen auto en belde meteen naar de belasting. Ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk een foutje was maar dat ik bewijs moet sturen dat mijn rekeningnummer alleen op mijn naam staat. Op mijn vraag hoelang het gaat duren voordat ik mijn geld dan terug krijgt, zei ze doodleuk “binnen 4 weken”. Dit kan gewoon : dat de belasting geld invordert van iemand anders rekening terwijl de namen niet overeenkomen met de geregistreerde burgerservicenummer die ze gebruiken. Ondertussen kan ik mijn andere rekeningen niet betalen en krijg ik daardoor een schuld.

Als ze mijn geld z.s.m weer terugstorten. Heb ze vandaag meteen bewijsstukken toegestuurd.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elien1966