Klacht: Onterecht geld geëist

op 19 oktober 2016 over myquizzie in de categorie Internet Games

Ik heb bij Vodafone een abonnement lopen, zit in de maanden augustus, september, oktober boven het gebruik. Deze bedragen werden automatisch afgeschreven. Na vandaag een SMS gekregen te hebben, moest ik het bedrag van 70 euro overmaken er verder niet bij nadenken, heb ik dit overgemaakt. De standaard abonnement kosten zijn 41 euro. Na later te kijken hoe dit bedrag zo hoog kon zijn staat er opeens verbruik aan derden?? Blijkt dit dus myquizzie te zijn. Blijkbaar hebben jullie iets met mijn telefoon gedaan dat ik hier een abonnement heb lopen? Hier ben ik het duidelijk niet mee eens, nergens heb ik toestemming voor gegeven! Dit bedrag loopt in deze maanden op naar 53,94 en is automatisch geïncasseerd!

Ik wil dit bedrag terug gestort zien op mijn rekening ander zal ik andere stappen ondernemen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over myquizzie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over myquizzie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danison281988