Klacht: onterecht gebeld

op 02 oktober 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg net een robot aan de telefoon die meldde dat ik een openstaande rekening heb. De naam klopte niet, en het was bij Neckermann, waar ik nog nooit iets besteld heb.

Dit is niet de eerste keer dat ik onterecht benaderd word. De vorige keer heeft het mij veel tijd gekost en kwamen er geen excuses, dus deze keer speel ik het maar via een andere weg. Misschien dat het helpt.

Gewenste Oplossing:

Als ik een bevestiging krijg dat het om een vergissing gaat, en dat er uitgelegd wordt wat er gebeurt om te voorkomen dat dit nog een keer misgaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 04 oktober 2017 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wouterrr