Klacht: onterecht factuur

op 09 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Huurwoning.nl adverteert met de slogan de eerste 7 dagen gratis opzegbaar, maar als je opzegt dan doen ze net of ze van niks weten en sturen ze een factuur. als je hun wijst op het feit dat je binnen 7 dagen hebt opgezegd, dan zeuren ze weer dat dit met een ander email is verstuurd en sturen ze een dreig mail.

Een of meer maandelijkse incasso(s) zijn niet gelukt. Wij willen u verzoeken het verschuldigde bedrag ad. € 19.95 alsnog te voldoen.

Wij willen u ervoor behoeden dat wij deze vordering uit handen dienen te geven. Hierdoor zullen de wettelijk vastgestelde incassokosten (tenminste € 40,-) in rekening worden gebracht bovenop het huidige verschuldigde bedrag.

U dient het factuurbedrag ad. € 19.95 inclusief 21% BTW binnen 5 kalenderdagen te voldoen op rekeningnummer NL55RABO0309296757 ten name van Huurwoningen.nl onder vermelding van factuurnummer 20160219001027077.

Waardeloos bedrijf

Gewenste Oplossing:

volledige creditering van factuur en een verontschuldiging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uw klacht klopt niet. Uw premium account is niet binnen 7 dagen uitgeschreven. Uw account is ingeschreven op 13 januari 2016 en uitgeschreven op 2 april 2016.

U heeft echter ook een gratis basisaccount aangemaakt met een ánder e-mailadres wat u heeft getracht stop te zetten. Dit alles is u ook per e-mail aangegeven tezamen met een overzicht van uw account.

Daar u meerdere maandincasso\'s heeft gestorneerd heeft u een factuur ontvangen. De betalingsverplichting voor de periode waarin uw account actief was blijft dan ook onverminderd van kracht.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 18:36 geantwoord

Wij hebben 1 account aangemaakt, en deze met een ander email opgezegd. Huurwoning.nl heeft dit niet opgemerkt, en mijn opzegging binnen 7 dagen niet verwerkt. Nergens in de Alg. Voorwaarden wordt gesproken dat ik moet afzeggen met het oorspronkelijk emailadres. Nu zeggen ze ineens dat ik twee accounts had, een premium account en een basis account, moet niet gekker worden. Ze zien dat er het een en ander niet goed gaat bij hun, maar dat maakt hun niks uit......

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u e-mailt met uw e-mailadres zullen wij het account wat daarop is ingeschreven voor u uitschrijven. Wij kunnen dan niet zien dat u nog een inschrijving heeft gedaan met een ander e-mailadres. U kunt te allen tijde uw account zelf uitschrijven via onze website of contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Jan H Schuurkamp

10 maanden geleden - ik heb nooit twee accounts aangemaakt, wat heeft dat voor zin. Jullie maken jezelf kompleet belachelijk. Ik heb mij uitgeschreven en daar een bevestiging van, oh ja wel een gegoogeld op klachten huurwoningen.nl toch wel apart dat vele hetzelfde probleem hebben bij jullie.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op het e-mailadres jhs64@live.nl en een gratis basisaccount aangemaakt met het e-mailadres jan@schuurkamp.eu. Wanneer er een e-mail word verzonden om een uitschrijving te laten plaatsvinden doen wij dit op e-mailadres. Wij kunnen niet zien of er nog meerdere account's zijn aangemaakt als wij geen e-mail hiervan krijgen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jan H Schuurkamp