Klacht: Onterecht bedrag afgeschreven na parkeren parkeergarage

op 12 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 mei j.l. heb ik gebruik gemaakt van de parkeergarage Boompjes. Bij het afrekenen hiervan ging kennelijk iets fout. In eerste instantie heb ik geprobeerd om contactloos te pinnen wat niet lukte. Het werd dus pinnen op de gewonen manier met het pasje in de gleuf. Dit ging wel goed en de kosten waren conform het aangegeven tarief 8,50 Euro. Toen ik later het bankafschrift bekeek bleek dat n.a.v. de mislukte en draadloze poging 15,50 Euro van mijn rekening was afgeschreven wat veel meer is dan het aangegeven parkeertarief. Één minuut later werden ook de terecht 8,50 Euro afgeschreven. Wat moet ik doen om het onterecht afgeschreven bedrag weer terug te ontvangen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer het teveel betaalde bedrag is terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rschutt