Klacht: Onterecht afschrijven

op 07 april 2013 over Meetic.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Bij controle van mijn bankafschriften blijkt dat er al maanden 24.95 euro per maand van mijn rekening wordt afgeboekt! terwijl ik helemaal geen gebruik maak van deze site! en ik heb mij in het verleden hier niet op aangemeld!

Direkt stoppen van de inkasso afschrijving!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 10 april 2013 om 11:54 geantwoord

Beste jvlbouw,

ik begrijp uit uw bericht dat er een maandelijks incasso plaatsvindt, dat u graag stop wilt laten zetten.

Graag informeer ik u eerst over het feit dat Meetic het moederbedrijf is waar de websites Lexa en Lexamore onder vallen. Met uw gegevens heb ik een betaald profiel "jannes_a_484" terug kunnen vinden op de Lexa website, waar de door u genoemde afschrijvingen van 24,95 euro betrekking op hebben. Dit profiel heeft u per 22-02-2011 van de website opgeschort. Opschorten betekent echter niet verwijderen, maar het tijdelijk op non actief zetten van uw profiel, om altijd weer in gebruik te kunnen nemen door opnieuw in te loggen. Uw Full membership en automatische verlenging lopen hierbij gewoon door. Dit wordt ook aangegeven wanneer u uw profiel van de website gaat opschorten.

Ik heb nu de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en tevens heb ik het profiel definitief voor u verwijderd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door jvlbouw